کولر گازی نصب کنید

خانومی اسکین
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



مشاوره خرید و نصب کولر گازی توسط کارشناسان مشتری مدار مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. مدیریت این مجموعه شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه مندان به خرید ابتدا از راهنمایی تکنسین های مجموعه استفاده کنند. واضح است که از این طریق می توانید یک انتخاب دقیق و هوشمندانه داشته باشید. امیدواریم بتوانیم با خرید و نصب کولرگازی گامی در جهت رضایت شما عزیزان برداریم.

اسپلیت کولری است که با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز، سرما تولید می کند (جذب گرما). کولر گازی توسط ویلیس کریر در سال 1902 اختراع شد. اجزای اسپلیت عبارتند از: قسمت مکانیکی شامل: کمپرسور، کندانسور کولر گازی، اواپراتور، مبرد، لوله مویین. قسمت الکتریکی اسپلیت شامل: تابلو برق، خازن، سنسور دما، فیوز حرارتی اتوماتیک، برد الکترونیکی و موتور فن برقی با پروانه می باشد.

کولر گازی نصب کنید

خرید و انتخاب کولر گازی متناسب با فضای موجود بسیار مهم است. اغلب پس از نصب امکان تعویض کولر گازی وجود ندارد. علاوه بر این، تعویض کولر گازی قبل از نصب با هزینه و مشکلاتی همراه است. پس بهتر است با دریافت اطلاعات در زمینه مشاوره خرید و نصب کولر گازی اسپلیت مناسب فضای خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید از اطلاعات و راهنمایی های کارشناسان مرکز سخت افزار ایران استفاده کنید.

در حال حاضر افراد بی شماری مایل به خرید اسپلیت هستند. در واقع کولرهای آبی به مرور زمان طرفداران خود را از دست داده اند. شما عزیزان می توانید با استفاده از گزینه خرید و نصب کولر گازی انتخابی بدون پشیمانی و تردید را تجربه کنید. راهنمای خرید کولر گازی پرتابل را مطالعه کنید.

هزینه نصب کولر گازی

حتما در مورد هزینه نصب کولر گازی و عوارض آن سوالی دارید. به طور کلی نصب کولر گازی و تجهیزات مربوطه هزینه زیادی ندارد. پس از ارسال نمایندگی تعمیرات کولر گازی به آدرس شما، امکانات و محدودیت های موجود را بررسی می کند. سپس هزینه نصب را تخمین زده و به شما اطلاع می دهد. برای برآورد این هزینه، نصاب در مورد میزان کاری که باید انجام شود و مقدار متریال استفاده شده نظر خواهد داد. نکته مهم این است که با پرداخت هزینه نصب کولر گازی به طور بالقوه هزینه تعمیر دستگاه را از لیست هزینه های خود حذف خواهید کرد. زیرا مراحل نصب به درستی انجام شده و کولر گازی شما به درستی کار خواهد کرد.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/services/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 15:24 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: